loading...
فیلم , سریال , آهنگ
Ali بازدید : 97 یکشنبه 1394/09/01 نظرات (0)

دانلود اهنگ جدید زنده یاد مرتضی پاشایی به نام خـداحــافظـی+ متن اهنگ

این اهنگ پخش نشده وبرای اولین بار پخش می شود

متن آهنگ

خدا حافظی کن که تنها بشم

برام بسه تو قلب تو جا بشم

دیگه بسه این بغض تکراریو

بگو قبل رفتن دوسم داری تو


برای دانلود اهنگ و دیدن متن کامل آهنگ به ادامه مطلب بروید 

متن آهنگ خدا حافظی مرتضی پاشایی

خداحافظی کن که تنها بشم
برام بسه تو قلب تو جا بشم
دیگه بسه این بغض تکراریو
بگو قبل رفتن دوسم داری تو
خودت برو دیگه راحت بکن
کسی نیست بفهمه خیانت بکن
تو که ماله من نیستی آخر میری
دیگه پس بهونه چرا میگیری
خداحافظی واسه ما بهتره
دلت آخرین بازی رو میبره
برو فکر نکن حاله من بد بشه
دیگه وقتشه گریه عادت بشه
خداحافظی کن دستم رو بشه
دلم توی تنهای ترسو بشه
تمومش کن این بازی رو مثل من
به جز یک خداحافظ حرفی نزن
تو خواستی اسیر دو راهی بشی
دیگه وقتشه تنها راهی بشی
مسیر من و تو جدا از همه
برو تنها میشم ولی حقمه
خداحافظی کن بدون حراص
خودت میدونی عشق ما اشتباست
خداحافظی کن داره شب میشه
باید واسه ما دوری عادت بشه
خداحافظی واسه ما بهتره
دلت آخرین بازی رو میبره
برو فکر نکن حاله من بد بشه
دیگه وقتشه گریه عادت بشه
خداحافظی کن دستم رو بشه
دلم توی تنهای ترسو بشه
تمومش کن این بازی رو مثل من

 

دانلود آهنگ با کیفیت  ۳۲۰

دانلود آهنگ با کیفیت  ۱۲۸

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از این وب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 733
  • بازدید سال : 3,663
  • بازدید کلی : 122,545
  • کدهای اختصاصی

    JB Clock

    ------------ ---------------- ------------------ -------------
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس
    ------ --------- --- ------ ----------- --------- ------------ --------------- ----------

    --- ------------ --- ----------