loading...
فیلم , سریال , آهنگ
Ali بازدید : 153 شنبه 1394/09/14 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام غیر ممکن + متن آهنگ

من هنوز وقتی که با غمت درگیرم
چشممو میبندم سمت دریا میرم
مثل آوارم که رو خودم میریزم
تا ته این تقویم من فقط پاییزم

 

دانلود در ادامه مطلب

 

متن اهنگ غیر ممکن مرتضی پاشایی
من هنوز وقتی که با غمت درگیرم
چشممو میبندم سمت دریا میرم
مثل آوارم که رو خودم میریزم
تا ته این تقویم من فقط پاییزم
غیر ممکن یعنی منو تو تو ساحل
عاشق هم بودن زیر ماه کامل
غیر ممکن یعنی تو برا دلتنگی
یعنی میفهمی که تو همین آهنگی
توی ساحل تنها غرق میشم باتو
به چشام برگردون چشای دریاتو
خیی دوست دارم
تو باید برگردی
تو که رویاهامو غیر ممکن کردی
غیر ممکن یعنی منو تو تو ساحل
عاشق هم بودن زیر ماه کامل
غیر ممکن یعنی تو برا دلتنگی

یعنی میفهمی که تو همین آهنگی

 

دانلود اهنگ با کیفیت  320

دانلود آهنگ با کیفیت  128

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از این وب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 720
  • بازدید سال : 3,650
  • بازدید کلی : 122,532
  • کدهای اختصاصی

    JB Clock

    ------------ ---------------- ------------------ -------------
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس
    ------ --------- --- ------ ----------- --------- ------------ --------------- ----------

    --- ------------ --- ----------