loading...
فیلم , سریال , آهنگ
Ali بازدید : 134 پنجشنبه 1394/11/08 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید فوق العاده زیبا وشاد سامان جلیلی به نام نـــامـه

+

 متن اهنگ در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ

چیه حرف دل تو که هی جوابم می کنی

خونه خرابم میکنی از غصه آبم می کنی

ته حرفاتو بگو قول قرارت چی شده

دلت عزیز کی شده که عشق من شوخی شده

سر حرفات که نموندی نموندی نموندی

منو بی راهه کشوندی کشوندی کشوندی

تو که عشقت همه دارو نداره دل من بود

دلو بد جوری سوزوندی سوزوندی سوزوندی

پایه قولات که نموندی نموندی نموندی

تب درداتو رسوندی رسوندی رسوندی

اون همه نامه نوشتم همه حرفای دلم بود

چرا حرفامو نخوندی نخوندی نخوندی

خیلی حرفه با کسی تا ته دنیا راه بیایی

هر کاری کرد کوتاه بیا بگه برو کجا میای

من که رفتم بعد من کیه تحملت کنه

تو نترسی که ولت کنه غصه رو تو دلت کنه

سر حرفات که نموندی نموندی نموندی

منو بی راهه کشوندی کشوندی کشوندی

تو که عشقت همه دارو نداره دل من بود

دلو بد جوری سوزوندی سوزوندی سوزوندی

پایه قولات که نموندی نموندی نموندی

تب درداتو رسوندی رسوندی رسوندی

اون همه نامه نوشتم همه حرفای دلم بود

چرا حرفامو نخوندی نخوندی نخوندی

 

 دانلود آهنگ با کیفیت  320

دانلود آهنگ با کیفیت  128

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از این وب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 436
  • بازدید ماه : 636
  • بازدید سال : 3,566
  • بازدید کلی : 122,448
  • کدهای اختصاصی

    JB Clock

    ------------ ---------------- ------------------ -------------
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس
    ------ --------- --- ------ ----------- --------- ------------ --------------- ----------

    --- ------------ --- ----------