loading...
فیلم , سریال , آهنگ
Ali بازدید : 107 پنجشنبه 1394/07/16 نظرات (0)

 .دلتنگم براي تو ، زندگي ام فداي تو ، اين قلبم هديه اي ناقابل ، تقديم به تو

 .نفس کشيدنم مديون توام ، من گرفتار توام ، به خدا تا آخرين نفس وفادار توام

 

زنها هرگز نمیگویند تو رو دوست دارم

ولی وقتی از تو پرسیدند مرا دوست داری

  ...بدان که درون انها جای گرفته ای

 

عــــــــشـــــق یعنی
.
.
.
.
.
وقت بی حوصلگی، حوصله منُ داشته باشه...

.

.

 

بفیه در ادامه مطلب

 

 .سر آغاز نامه عاشقانه با نام یارم می نویسم صادقانه

.از عشق می نویسم از صفایش ، از محبت می نویسم از وفایش ، از دلش می نویسم ، از نگاهش

در همان لحظه اول که تو را دیدم عاشقت شدم، عاشق آن چهره ماهت شدم ، عاشق آن قلب تنهایت شدم.

عاشق حرفهای پر مهرت شدم، عاشق چشمهای زیبایت شدم.

در همان لحظه بیادماندنی دلم به دست و پایم افتاده بود که بیایم

   !...با تو دردو دل کنم . چیزی در دلم مانده و غوغا به پا کرده که موقع درد و دلهایم به تو خواهم گفت

 

 

عــــــــشـــــق یعنی
.
.
.
.
.
 . . . وقت بی حوصلگی، حوصله منُ داشته باشه  

 

  ...بى رحمى را بلد نیستم
   !اما حواست را جمع کن

  !استعدادم در یادگیرى فقوالعادست

 

مال کسی شو که

قدرتوبدونه

قدرداشتنتو

قدروجودتو

قدرذره ذره باتوبودنو

نه کسیکه وقتی روداره

میتونه به بقیه هم فکرکنه

مال کسی شو که

معنای عشقودرک کرده باشه

که بفهمه جوقت بایدبغلت کنه ببوستت ونواکنه

بهونه عشق به رفتاروعمل آدماست

تنهابایه کادو نمیشه عاشقانه بودن راثابت کرد

وبایه کادوگرفتن نمیشه ضمانتی روموندن کسی کرد

ع________ش__________ق حریموحرمت داره

 

گــاهــی تو اوج

   ...تـنـفر و عصـبـانـیت
یـادت می افـتــه کــه
.
.
.
  . . .عــاشقــشــی

 

 

سرگیجه بهانه بود

میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی

.

.

.

 

دلـگـیـرم

از کـسـی کـه مـرا غـرق خـودش کـرد

امـا نـجـاتـم نـداد

 .

.

.

 !چقدر سخت است بعد از رفتنش معنی دوست داشتن را بفهمی 

  ! ...بفهمی آن دلتنگیها یعنی دوست داشتن

.

.

.

     !!!....انگار این دلم آدم بشو نیست
!!! با لبخندت "خر" میشود..و با دوریت.." سگ "
.
 . 

.

  : زندگی همینه

انتظار یه آغوش بی منت

یه بوسه بی عادت

یه دوستت دارم بی علت

   ...باور کن زندگی همین دوست داشتنهای ساده س

 .  

.

.

 

ميپذيرم همه ي تاريکي ها را ، غصه هاي تلخ دنيا را

غمهاي ناتمام روزگار را ، اما نميپذيرم يک لحظه غم بي تو بودن را ،

.

.

.

 

  !!!عشق مثل نماز میمونه

وقتی نیت کردی

  !!!دیگه نباید اطرافت رو نگاه کنی

 .

.

.

 

نــميگم تو دلمــي چــون تو دلــم پر از غــمه

 

نــميگم توگلي چون عــمر گل خــيلي کــمه

 

  نــميگم توجونمي جــونم برات خــيلي کــمه

 

. . . فــقط مــيگم تو اونــي که مــثل تو خــيلي کــمه

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از این وب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 426
  • بازدید ماه : 626
  • بازدید سال : 3,556
  • بازدید کلی : 122,438
  • کدهای اختصاصی

    JB Clock

    ------------ ---------------- ------------------ -------------
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس
    ------ --------- --- ------ ----------- --------- ------------ --------------- ----------

    --- ------------ --- ----------